ВЕБІНАР 10 ЛЮТОГО 2022 РОКУ ДИВИСЬ У ВІЛЬНОМУ ДОСТУПІ

Вебінар "2022 рік розпочато! Закупівлі та документування діяльності підприємства" 10 лютого 2022 року вже чекає вас на Ютуб!
Дивись у вільному доступі на нашому Youtube-каналі:
КНОПКА_ПЕРЕГЛЯД.jpg

 У програмі вебінару:
 
Організація закупівель на початку року
Заєць Наталія 
Консультантка з питань публічних закупівель, кандидат економічних наук, юрист, керівник проектів з питань публічних закупівель ТОВ ПМ ГРУП АКАДЕМІЯ

  • Як завершити закупівлі, що розпочаті у 2021 році?
  • Що робити, коли змінюється потреба в закупівлях, що вже оголошені?
  • Як зменшити суму тендера через виділення коштів, що не покривають потребу?
  • Як оплачувати договір у якому реальна потреба замовника однак більша ніж бюджетні призначення? Особливості оголошення різних видів закупівель про які не вказано в Законі. Прозорро Маркет: коли може допомогти, а коли краще ні?
  • Предмет закупівлі: чому дотримання порядку його визначення не завжди рятує від штрафу? Відшкодування коштів: коли це закупівля у розумінні Закону, а коли ні?
  • Договір без застосування необхідного виду закупівлі: коли винен керівник, коли УО, а коли бухгалтер?
                                                                                                                                                      
Огляд функціональних можливостей "Бухгалтерія комунального підприємства"
Людмила Костюк
Провідний фахівець ТОВ "Комплексні бюджетні системи"
 

Документи у діяльності підприємства: від первинних до розпорядчих.
Оформлення, складання, виправлення помилок
Ірина Губіна
Незалежний консультант з питань бухгалтерського обліку та оподаткування,
Автор численних публікацій в бухгалтерській пресі.
Досвід активної лекторської діяльності по всій Україні - з 2003 року
Професійні сертифікати - CAP, АССА DipIFRrus
  • Первинний документ: у бухгалтерському та податковому законодавстві, електронні та паперові
  • Для яких документі і коли можна використовувати факсиміле у первинних документах: все не так просто, як здається
  • Документи в ПКУ та обліку: первинні, підтверджуючи та інші
  • Документальне підтвердження бухгалтерських оцінок (резерви, переоцінки, ставки дисконтування, ін.).
  • Недоліки у первинних документах та виправлення помилок
  • Документи, отримані невчасно: облікові особливості
  • Документи податкового агента в операціях із сторонніми фізособами – не працівниками підприємства : операції для всіх!
  • Документи у відрядженнях: форма, мова, зміст.

Чекаємо саме на Вас!

Замовлення дзвінка
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Заказ товара
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом