Політика у сфері якості
Справою честі компанії «Комплексні бюджетні системи» є допомога людям.
Ми прагнемо полегшити рутинну працю по забезпеченню достовірності обліку і зробити роботу в програмах простою та зрозумілою. Саме тому, створюємо надійні, легкі у використанні, якісні програмні продукти і сервіси, які розроблено, виготовлено, забезпечено належним супроводом та поставлено через партнерську мережу українським бюджетним і комунальним підприємствам, що дозволяє повністю задовольнити їх потреби та сподівання.
Якість послуг, процесів, діяльності компанії ми розглядаємо, як головну умову одержання прибутку і розвитку підприємства на користь споживачів, персоналу, постачальників і партнерів.
З метою реалізації стратегічної цілі, розроблена, введена у дію, підтримується і постійно удосконалюється система менеджменту якості.
Керівництво компанії «Комплексні бюджетні системи», як представник спільноти професіоналів у сфері автоматизації бізнесу, бере на себе зобов’язання відповідати вимогам стандарту ISO 9001:2015 та вважає основною метою всебічно підтримувати, контролювати та вдосконалювати регулярну та відносно відокремлену діяльність, яка спрямована на створення, виготовлення та постачання програмних продуктів і сервісів задля автоматизації управління та обліку.
Така діяльність повинна сприяти найбільш повному задоволенню реальних потреб українських бюджетних і комунальних підприємств програмними продуктами і сервісами, та покращувати репутацію компанії в цілому, як надійного, чесного та вигідного постачальника систем автоматизації.
Розуміючи усю важливість заявленого, ми сподіваємось, що серце кожного співробітника буде сповнене сприянням та розумінням. Для цього керівництво компанії «Комплексні бюджетні системи» створює та удосконалює умови збереження кадрового складу компанії, реалізації особистих цілей співробітників, розвитку дружніх взаємовідносин, розуміння спільних цілей, особистого розвитку та підвищення кваліфікації співробітників, забезпечує необхідними ресурсами, з метою постійного підвищення результативності системи управління якістю, встановлює цілі у сфері якості, проводить аналіз та впроваджує вдосконалення в усіх сферах діяльності.
Прийом подяк, пропозицій, скарг та зауважень щодо роботи програмного продукту, компанії, партнерської мережі