ВЕБІНАР 19 ЛИСТОПАДА 2021 РОКУ ДИВИСЬ У ВІЛЬНОМУ ДОСТУПІ

Вебінар "Е-лікарняні та новітні розпорядчі документи - стосується кожного!" 19 листопада 2021 року вже чекає вас на Ютуб!
Дивись у вільному доступі на нашому Youtube-каналі:
КНОПКА_ПЕРЕГЛЯД.jpg
У програмі вебінару:


Е-лікарняні: алгоритм проходження й тонкощі розрахунку лікарняних 
Світлана Вячеславівна Лістрова
незалежний бухгалтер-експерт Сертифікат ACCA DipIFR Понад 16 років професійного досвіду роботи бухгалтером і головним бухгалтером бюджетної установи. Спеціалізація: розробка облікової політики, внутрішніх положень установ, податкова діагностика, кадровий і зарплатний аудит                                                                                                                                                                            
•    Новації з 01.10.2021: що змінилося
•    Проблеми, з якими зіштовхнувся роботодавець
•    Як визначити день і час, коли е-лікарняний готовий до оплати
•    Чи треба друкувати електронний листок непрацездатності
•    Призначення матзабезпечення роботодавцем: алгоритм дій від Фонду
•    Як працювати комісії з соцстраху з е-лікарняними?
•    Які відомості відділ кадрів має надати комісії (уповноваженому) з соцстраху
•    Як визначати причину непрацездатності коли вказано "захворювання та травми загального типу"
•    Як бути, коли допущена помилка чи е-лікарняний не потрапив за призначенням
•    Е-лікарняні сумісників: хто має усунути проблему
•    Скорочення тимчасової непрацездатності
•    4 випадки, коли видається паперовий листок непрацездатності
•    Знайшли помилку в паперовому лікарняному: як оформити дублікат
•    Протокол комісії – у 10-денний строк: це перевіряють Фонд і Держпраці
•    Навіщо подається Довідковий розрахунок при призначенні лікарняних
•    Подали Довідковий розрахунок: чи враховувати стаж і заробіток за останні місяці
•    Оформлення заяви-розрахунку на отримання фінансування
•    Отримали фінансування через 2 місяці: що в Податковому розрахунку
•    Чому алгоритм призначення лікарняних не відповідає нормам Закону про соцстрах!                                                                                                                                                  
                 
Облік лікарняних листів у програмних продуктах "Облік бюджетної установи" та  "Бухгалтерія комунального підприємства". Автоматичне формування та відправка заяви-розрахунку
Людмила Костюк
Провідний фахівець ТОВ "Комплексні бюджетні системи"


Документи у діяльності підприємства: документування господарських операцій, первинні документи, новації в оформленні розпорядчих документів згідно із новим ДСТУ (діє з 1 вересня 2021 року)
Ірина Губіна
Незалежний консультант з питань бухгалтерського обліку та оподаткування,
Автор численних публікацій в бухгалтерській пресі.
Досвід активної лекторської діяльності по всій Україні - з 2003 року
Професійні сертифікати - CAP, АССА DipIFRrus
1.        З 1 вересня діє новий ДСТУ 4163:2020 щодо оформлення документів
·           Сфера дії та головні особливості новацій – які документи слід "переформатувати" та кому
·           Як набуття чинності цим стандартом впливає на документообіг для бухгалтерського обліку та оподаткування
·           Яка передбачена відповідальність за незастосування новацій, чи можуть бути документи визнані такими, що не мають юридичної сили
·           Як ДСТУ впливає на оформлення первинних документів у підприємства
2.         Первинний документ: у бухгалтерському та податковому законодавстві, електронні та паперові
·           Статус первинного документа та форма, реквізити
·           Документи паперові та електронні: чи впливає вид документа на відображення операції і обліку?
·           Особливості електронного документообігу на підприємстві: як це організувати?
·            Дата складання документа і дата операції: на що орієнтований принцип нарахування. На яку дату звертати увагу, відображаючи документ в обліку та нараховуючи податкові зобов’язання.
·           Електронні акти надання послуг: особливості відображення в обліку та ПДВ-наслідки
·           Для яких документі і коли можна використовувати факсиміле у первинних документах: все не так просто, як здається
3.        Документи в ПКУ та обліку: первинні, підтверджуючи та інші
·           Поняття первинних і підтверджуючих документів: які параметри встановлює ПКУ, позиція фіскалів і вимоги законодавства.
·           Документи не первинні, але важливі: рахунки-фактури, калькуляції, накази, розпорядження, тощо. Вимоги до наявності та оформлення. Позиція податківців та можливості підтвердження реальності операцій
·         ТТН: оновлення форми з 1 жовтня та роль у підтвердженні реальності господарських операцій
·         Підтверджуючі документи по наданню "ризикових"послуг: маркетинг, реклама, консалтинг, інші – чи виправдані вимоги податківців щодо їх форми та змісті, що відповідати на претензії про їх "невідповідність"
·         Як підтвердити "місце постачання" для ПДВ без зазначення місця в документі
4.      Документальне підтвердження бухгалтерських оцінок (резерви, переоцінки, ставки дисконтування, ін.).
·         Бухгалтерська довідка як універсальній документ, яких підтверджує розрахункові витрати.
·         Як оформити та підтвердити оціночні розрахунки
·         Чи мають право податківці ставити під сумнів бухгалтерські оцінки – розмір резервів, ставки дисконтування, ліквідаційну вартість, ін.
5.      Недоліки у первинних документах:
·         які помилки є допустимими
·         Відсутність факту підтвердження господарської операції і юридичні наслідки такої зміни статусу первинного документа
6.      Документи, отримані невчасно: облікові особливості
·         алгоритм дій для підприємства при закритті періоду,
·         як вчинити із такими документами при складанні проміжної звітності та річної.
·         Випадки, коли документи поточного періоду мають бути відображені у минулих періодах
·         Правила "резервування" нарахованих витрат: рецепт для обережних
·         Вплив на податкові витрати нарахованого резерву під неотримані документи від контрагента: особливості формування
7.      Документи податкового агента в операціях із сторонніми фізособами – не працівниками підприємства : операції для всіх!
·         Придбання та виплати фізичним особам – обов’язки податкових агентів, первинка + 4ДФ – коли здаємо, кого зазначаємо?
·         Що робити якщо документи є, а ІПН отримувача немає?
·         Як документально підтвердити законне неутримання ПДФО та ВЗ при виплатах : загадуємо норми ПКУ
8.      Документи у відрядженнях: форма, мова, зміст
·         Як мінімізувати ризики нарахування ПДФО та ВЗ при виплаті компенсацій витрат на відрядження працівникам
·         Послуги, отримані від ФОПів у відрядженні – коли треба включати у додаток № 4ДФ?

Чекаємо саме на Вас!

Замовлення дзвінка
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Заказ товара
Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом