ВЕБІНАР 19 ЛИСТОПАДА 2021 РОКУ ДИВИСЬ У ВІЛЬНОМУ ДОСТУПІ
Дивись у вільному доступі на нашому Youtube-каналі:

У програмі вебінару:
Е-лікарняні: алгоритм проходження й тонкощі розрахунку лікарняних
Світлана Вячеславівна Лістрова
незалежний бухгалтер-експерт Сертифікат ACCA DipIFR Понад 16 років професійного досвіду роботи бухгалтером і головним бухгалтером бюджетної установи. Спеціалізація: розробка облікової політики, внутрішніх положень установ, податкова діагностика, кадровий і зарплатний аудит
• Новації з 01.10.2021: що змінилося
• Проблеми, з якими зіштовхнувся роботодавець
• Як визначити день і час, коли е-лікарняний готовий до оплати
• Чи треба друкувати електронний листок непрацездатності
• Призначення матзабезпечення роботодавцем: алгоритм дій від Фонду
• Як працювати комісії з соцстраху з е-лікарняними?
• Які відомості відділ кадрів має надати комісії (уповноваженому) з соцстраху
• Як визначати причину непрацездатності коли вказано "захворювання та травми загального типу"
• Як бути, коли допущена помилка чи е-лікарняний не потрапив за призначенням
• Е-лікарняні сумісників: хто має усунути проблему
• Скорочення тимчасової непрацездатності
• 4 випадки, коли видається паперовий листок непрацездатності
• Знайшли помилку в паперовому лікарняному: як оформити дублікат
• Протокол комісії – у 10-денний строк: це перевіряють Фонд і Держпраці
• Навіщо подається Довідковий розрахунок при призначенні лікарняних
• Подали Довідковий розрахунок: чи враховувати стаж і заробіток за останні місяці
• Оформлення заяви-розрахунку на отримання фінансування
• Отримали фінансування через 2 місяці: що в Податковому розрахунку
• Чому алгоритм призначення лікарняних не відповідає нормам Закону про соцстрах!
Облік лікарняних листів у програмних продуктах "Облік бюджетної установи" та "Бухгалтерія комунального підприємства". Автоматичне формування та відправка заяви-розрахунку
Людмила Костюк
Провідний фахівець ТОВ "Комплексні бюджетні системи"
Документи у діяльності підприємства: документування господарських операцій, первинні документи, новації в оформленні розпорядчих документів згідно із новим ДСТУ (діє з 1 вересня 2021 року)
Ірина Губіна
Незалежний консультант з питань бухгалтерського обліку та оподаткування,
Автор численних публікацій в бухгалтерській пресі.
Досвід активної лекторської діяльності по всій Україні - з 2003 року
Професійні сертифікати - CAP, АССА DipIFRrus
1. З 1 вересня діє новий ДСТУ 4163:2020 щодо оформлення документів
· Сфера дії та головні особливості новацій – які документи слід "переформатувати" та кому
· Як набуття чинності цим стандартом впливає на документообіг для бухгалтерського обліку та оподаткування
· Яка передбачена відповідальність за незастосування новацій, чи можуть бути документи визнані такими, що не мають юридичної сили
· Як ДСТУ впливає на оформлення первинних документів у підприємства
2. Первинний документ: у бухгалтерському та податковому законодавстві, електронні та паперові
· Статус первинного документа та форма, реквізити
· Документи паперові та електронні: чи впливає вид документа на відображення операції і обліку?
· Особливості електронного документообігу на підприємстві: як це організувати?
· Дата складання документа і дата операції: на що орієнтований принцип нарахування. На яку дату звертати увагу, відображаючи документ в обліку та нараховуючи податкові зобов’язання.
· Електронні акти надання послуг: особливості відображення в обліку та ПДВ-наслідки
· Для яких документі і коли можна використовувати факсиміле у первинних документах: все не так просто, як здається
3. Документи в ПКУ та обліку: первинні, підтверджуючи та інші
· Поняття первинних і підтверджуючих документів: які параметри встановлює ПКУ, позиція фіскалів і вимоги законодавства.
· Документи не первинні, але важливі: рахунки-фактури, калькуляції, накази, розпорядження, тощо. Вимоги до наявності та оформлення. Позиція податківців та можливості підтвердження реальності операцій
· ТТН: оновлення форми з 1 жовтня та роль у підтвердженні реальності господарських операцій
· Підтверджуючі документи по наданню "ризикових"послуг: маркетинг, реклама, консалтинг, інші – чи виправдані вимоги податківців щодо їх форми та змісті, що відповідати на претензії про їх "невідповідність"
· Як підтвердити "місце постачання" для ПДВ без зазначення місця в документі
4. Документальне підтвердження бухгалтерських оцінок (резерви, переоцінки, ставки дисконтування, ін.).
· Бухгалтерська довідка як універсальній документ, яких підтверджує розрахункові витрати.
· Як оформити та підтвердити оціночні розрахунки
· Чи мають право податківці ставити під сумнів бухгалтерські оцінки – розмір резервів, ставки дисконтування, ліквідаційну вартість, ін.
5. Недоліки у первинних документах:
· які помилки є допустимими
· Відсутність факту підтвердження господарської операції і юридичні наслідки такої зміни статусу первинного документа
6. Документи, отримані невчасно: облікові особливості
· алгоритм дій для підприємства при закритті періоду,
· як вчинити із такими документами при складанні проміжної звітності та річної.
· Випадки, коли документи поточного періоду мають бути відображені у минулих періодах
· Правила "резервування" нарахованих витрат: рецепт для обережних
· Вплив на податкові витрати нарахованого резерву під неотримані документи від контрагента: особливості формування
7. Документи податкового агента в операціях із сторонніми фізособами – не працівниками підприємства : операції для всіх!
· Придбання та виплати фізичним особам – обов’язки податкових агентів, первинка + 4ДФ – коли здаємо, кого зазначаємо?
· Що робити якщо документи є, а ІПН отримувача немає?
· Як документально підтвердити законне неутримання ПДФО та ВЗ при виплатах : загадуємо норми ПКУ
8. Документи у відрядженнях: форма, мова, зміст
· Як мінімізувати ризики нарахування ПДФО та ВЗ при виплаті компенсацій витрат на відрядження працівникам
· Послуги, отримані від ФОПів у відрядженні – коли треба включати у додаток № 4ДФ?
Чекаємо саме на Вас!